۹ مرداد ۱۳۹۴، ۱۴:۳۳

قائمشهر قهرمان مسابقات کاراته بسیج مازندران شد

قائمشهر  قهرمان مسابقات کاراته بسیج مازندران شد

بابل - تیم قائمشهر قهرمان مسابقات کاراته قهرمانی بسیج مازندران گرامیداشت ۱۰ هزار و ۴۰۰ شهید و محسن عبدی شهید شاخص ورزشکار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، در این مسابقات ورزشی که ظهر جمعه پایان یافت ۵۴ ورزشکار از سراسر مازندران در سال شهید سجودی تربیت بدنی  شهرستان بابل و در دو رشته کاتا و کمیته در مقطع سنی نوجوانان به رقابت پرداختند.

در پایان مسابقات تیم قایمشهر قهرمان و تیم های سوادکوه شمالی و آمل به ترتیب دوم و سوم شدند.

سیدمحمد صفی نیا رئیس هیئت کاراته بسیج مازندران در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: در وزن -۴۲ کیلوگرم،   عرفان خلیل پور از بابل، محمدامین عظیمی از سوادکوه شمالی، امیرحسین مهدوی از امل و طاها بتیار از ساری، در وزن -۴۷ کیلوگرم، مهدی گراییلی، آرمان بهره دین و محسن خسرو مرادی و فوادآیدانی برتر شدند.

وی بیان داشت: در وزن -۵۲کیلوگرم، امیرحسین قاسمی، دانیال جم وامیرحسین  محمدی و بهمن باقری، در -۵۷ کیلوگرم امیرحسین مسروری، سیدحسین مهدی پور و علی دیوسالار از نور و علی شیرعلی نژاد، در وزن -۶۳ کیلوگرم، محمدکریمی، سجاداکبری و سیدجلال حسن زاده برتر شدند.

به گفته صفی نیا، در وزت -۷۰کیلوگرم، ابوالفضل ملکی، مهدی محمودی و امیرحسین خلیلی و امیرمحمد روحی و در وزن +۷۰کیلوگرم، محمد بهبود، رضا شکری و محمد موحدی و محمدرضا بحرینی و در رشته کاتای انفرادی، امیررضا قویدل، محمدیوسف کلانتری، سیدمحمدمهدی میرمیران و حسین برادران برتر شدند.

کد خبر 2871455

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha